مطالب مرتبط:
اخذ سند مالکیت تمامی اراضی ملی در ورامین
تکرار تاریخ؛ عطش و طمع تاریخی روس ها به اخذ امتیازات از تهران
موافقت با تهاتر بدهی دولت به آستان قدس رضوی/ اخذ تصمیماتی جهت تکمیل تخصیص بودجه های عمرانی1402
تصویر وایرال شده از دلایل رای دادن در دستی با ناخن لاک زده (عکس)
سیاهه جنایات صهیونیست ها سیاه تر می شود / از محاصره دارویی بیمارستان ها در غزه تا تدارک برای حمله به رفح
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 12:552024-02-12سياسي

تدارک 1514 شعبه اخذ رای در گلستان/ 306 شعبه سیار هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه برای انتخابات 11 اسفند هزار و 514 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، افزود: شاهد افزایش 9 درصدی صندوق ها در این دوره هستیم.

- ایسنا/گلستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با بیان اینکه برای انتخابات 11 اسفند هزار و 514 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است، افزود: شاهد افزایش 9 درصدی صندوق ها در این دوره هستیم.

سیدعلی مهاجر ظهر دوشنبه 23 بهمن ماه 1402 در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه به آخرین اقدامات ستاد انتخابات استان در خصوص دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان اشاره و اظهار کرد: بی شک 11 اسفندماه روز تاریخی جدیدی خواهد بود که برگه زرین دیگری از مشارکت، حضور و ولایت مداری ملت با بصیرت ایران را به برگه های تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی اضافه خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مردم به اندازه ای آگاه هستند که حساب گلایه های خود از مسئولان را از ولایتمداری، دینداری و دیگر مسئولیت های خود در خصوص انقلاب جدا می کنند، ادامه داد: همین ویژگی سبب شد تا با حضور پرشور و کوبنده در راهپیمایی 22 بهمن پاسخی دندان شکن به بدخواهان، معاندان و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بدهند تا حدی که جهان را در بهت فرو برد.


برچسب ها: انتخابات - شعبه اخذ رای - استاندار گلستان - انتخابات مجلس - انتخابات مجلس خبرگان رهبری - انتخابات مجلس شورای اسلامی - گلستان
آخرین اخبار سرویس:

تدارک 1514 شعبه اخذ رای در گلستان/ 306 شعبه سیار هستند

تدارک 1514 شعبه اخذ رای در گلستان/ 306 شعبه سیار هستند